راهنمای انتخاب بهترین نایلون گلخانه

راهنمای انتخاب بهترین نایلون گلخانه

راهنمای انتخاب بهترین نایلون گلخانه

پیش از این، گلخانه ها با شیشه ها ساخته می شدند که نور خورشید را به دام می اندازند و اجازه نمی دهند گرما از آن خارج شود.اما این برای ما هزینه اضافی دارد.پس گزینه ایده آل برای حفظ ثبات گرما در گلخانه چیست؟خوب! آیا در مورد نایلون گلخانه ای چیزی شنیده اید؟

بله، پلاستیک گلخانه ای یک گزینه عالی برای حفظ گرما در گلخانه خواهد بود.این به گرم نگه داشتن گلخانه و حفظ گرما برای مدت طولانی تری کمک می کند.اما پیدا کردن بهترین نایلون گلخانه ای به تنهایی چالش برانگیز است.نگران نباش!ما این کار را برای شما انجام داده ایم.این راهنمای خرید دقیق به شما کمک می کند تا بهترین پلاستیک را برای گلخانه آینده خود انتخاب کنید.

فیلم پلاستیکی مقرون به صرفه ترین ماده برای گلخانه است.علاوه بر مقرون به صرفه بودن، دوام نیز دارد.هنگام خرید نایلون گلخانه ای “یک اندازه مناسب برای همه” وجود ندارد.هنگام تلاش برای انتخاب پلاستیک گلخانه ای مناسب برای هر عملیات، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود.

ضخامت پلاستیک گلخانه چقدر باید باشد؟

ضخامت پلاستیک گلخانه چقدر باید باشد؟

ورق های پلاستیکی بر حسب “میل” اندازه گیری می شوند.پلاستیک گلخانه ای معمولاً بین 5 تا 8 میلی متر است.برخی از محصولات با یک ریسمان نازک ساخته شده در فیلم برای تقویت و ساختار در دسترس هستند و برخی دارای مهارکننده های UV هستند.

هنگام انتخاب ضخامت های مناسب (میل) فیلم، موقعیت جغرافیایی گلخانه را در نظر بگیرید.باد عامل مهمی در آسیب پلاستیک است و شما نمی خواهید فیلم پلاستیکی خود را چندین بار در سال تعویض کنید.یک محصول ضخیم تر ، 6-8 میل، با دو برابر استحکام کششی، محافظت از فیلم و محصولات را در هنگام وزش باد ملایم افزایش می دهد.

ارزیابی دقیق محیط و خطرات موجود به شما کمک می کند تا فیلم مناسب را انتخاب کنید.

چه نوع پلاستیکی باید برای گلخانه استفاده شود؟

انواع مختلفی از پلاستیک استفاده می شود و همه آنها کاربردهای مختلفی برای بهترین نتیجه دارند.در زیر تعدادی از فیلم های محبوب و بهترین برنامه های کاربردی برای آنها آورده شده است:

  • فیلم پلاستیکی شفاف

مزایای استفاده از پلاستیک شفاف گلخانه ای این است که نور مستقیم را به ساختار می رساند، که خاک را گرم می کند و دمای مطلوب برای جوانه زنی بذر را فراهم می کند.فقط در صورتی از پلاستیک شفاف استفاده کنید که از گلخانه برای جوانه زدن بذر استفاده می کنید.نور مستقیم بذرهای در حال جوانه زدن را تشویق می کند تا جوانه بزنند و به نهال های قوی و آماده برای پیوند در فضای باز تبدیل شوند.

چه نوع پلاستیکی باید برای گلخانه استفاده شود؟

  • فیلم پلاستیکی مات

عیب اصلی استفاده از پلاستیک شفاف در مقابل مات این است که نور مستقیم نقاط داغ ایجاد می کند.همچنین گرمای اضافی تولید می کند که در گلخانه به دام می افتد.برخلاف ورقه های شفاف، پلاستیک مات امواج نور را پراکنده می کند و نور را برای رشد مطلوب گیاه فراهم می کند.نور پراکنده به تمام مناطق گلخانه می رسد و کارآمدترین فتوسنتز را ایجاد می کند.

  • فیلم پلاستیکی سیاه

گلخانه ای که از ورقه سیاه کامل استفاده می کند برای محرومیت از نور است.محرومیت از نور یک مفهوم مهم گلخانه ای است که امروزه بسیار گسترده برای تحریک گلدهی استفاده می شود.فیلم پلاستیکی سیاه با جلوگیری از تبخیر، رطوبت خاک را حفظ می کند.این بدان معناست که رطوبت بیشتری در خاک اطراف برای ریشه های گیاه در دسترس است و می تواند زمان کمتری را برای آبیاری محصولات در حال رشد صرف کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *