نایلون حباب دار در کجا استفاده می شود

نایلون حباب دار در کجا استفاده می شود ؟

نایلون حباب دار در کجا استفاده می شود ؟

نایلون حباب دار نوعی بسته بندی محافظتی است که جنس پلاستیکی و شفاف با کره های پر از هوا دارد، که در درجه اول به عنوان “محافظت در جعبه” توصیف می شود. این نایلون ها معمولاً به دور وسایل حساس و شکننده ای نظیر ظروف شیشه ای و چینی، آینه ها، تابلوهای نقاشی، ظروف شکستنی، شیشه ها و… بسته بندی می شوند که در جعبه به محافظت نیاز دارند. نایلون حباب دار یکی از قابل اعتمادترین و رایج ترین روش های محافظت برای طیف گسترده ای از اقلام است که همچون سلفون استرچ غذایی، دارای مزایای محافظت در برابر آسیب ضربه و خراش است. در این مقاله قصد داریم به غیر از بسته بندی وسایل حساس و شکستنی، شما را با چند مورد دیگر از کاربردهای نایلون حباب دار آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

۱- یخچال خود را تمیز نگه دارید

 از انداختن میوه های کبود شده، یا تمیز کردن کشوهای یخچال بزرگ خسته شده اید؟ نایلون حباب دار می تواند به شما کمک کند. قطعات را به اندازه کشو های تولید برش دهید و از آنها به عنوان آستر برای تمیز نگه داشتن کشو ها استفاده کنید. حباب های نایلون همچنین از میوه ها و سبزیجات در برابر کبودی محافظت می کند و می تواند عایق اضافی برای خنک نگه داشتن محتوا ایجاد کند. در کنار آن، استرچ غذایی نیز می تواند برای سالم نگه داشتن میوه و سبزیجات بسیار مفید باشد.

۲- شکل کفش و کیف دستی را نگه دارید

بعضی کفش ها، کیف های دستی، کلاه و سایر وسایل وقتی آنها را در انبار فصلی قرار می دهید شکل خود را از دست می دهند. قبل از اینکه آنها را دور بیندازید، آنها را با استفاده از نایلون حباب دار پر کنید و وقتی سال آینده آنها را بیرون آوردید، مرتب و آماده هستند.

۳- غذا های منجمد را کاملاً خنک نگه دارید

شما می توانید با استفاده از نایلون حباب دار، وسایل سرد خود را سرد نگه دارید، حتی اگر کیف خرید عایق ندارید. نوشیدنی ها، کمپوت ها، بستنی و سایر مواد یخ زده را برای مدت طولانی تری سرد نگه می دارد.

۴- جلوگیری از عرق کردن توالت

مخازن توالت ممکن است با نوسان دمای خانه کاملاً عرق کنند اما نایلون حباب می تواند آن را نجات دهد. با افزودن نایلون حباب دار به داخل مخزن خالی شده و چسباندن با درزگیر سیلیکونی، میعان را لغو کنید.

۵- محافظت از گیاهان

باغبانان می توانند با استفاده از نایلون حباب دار، از گیاهان در برابر یخ زدگی های غیر منتظره و هوای سخت محافظت کنند. نهال های کوچک را در پلاستیک بپیچید تا از برف، یخ زدگی یا بادهای شدید محافظت شود. بسته بندی با نایلون حباب دار همچنین می تواند به عنوان یک گلخانه کوچک برای گرم نگه داشتن گیاهان و خاک تا زمان افزایش متوسط ​​دما مورد استفاده قرار گیرد.

۶- جلوگیری از خط و خش ظروف

نایلون حباب دار در کجا استفاده می شود

نایلون حباب دار در کجا استفاده می شود

قابلمه های تودرتو، ماهی تابه ها و ظروف ظرفشویی می توانند منجر به ایجاد خراش هایی شوند که بر طول عمر و عملکرد آنها تأثیر می گذارد. نایلون ها را به شکل مربعی برش بزنید تا پدهای سبکی ایجاد کنید که بین هر ظرف قرار دارند.

۸- جلوگیری از انجماد لوله ها

نایلون حباب دار در محافظت از شکستگی ها و لوله کشی های نه چندان شکننده از سرمای زمستان خوب است. ورقه های پلاستیکی بزرگ و ضخیم تر را در اطراف لوله های آسیب پذیر بچرخانید تا از یخ زدگی هوا که منجر به ترکیدن می شود محافظت کند.

۹- جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین

هیچ کس دوست ندارد شیشه جلو را در صبح سرد زمستان خراشیده کند. خوشبختانه نایلون حباب دار بهترین ابزار یخ زدایی است. هر شب یک ورق نایلون حباب دار را روی شیشه ماشین خود قرار دهید تا برف و یخ را جمع کند. سپس به راحتی هر روز صبح آن را از روی شیشه جلو اتومبیل بردارید.

۱۰- گرم نگهداشتن گلخانه

در حالی که نایلون حباب دار ابزاری عالی برای جلوگیری از وزش باد سرد است، می تواند به گرم شدن هوا نیز کمک کند. پوشش دیوارهای گلخانه با نایلون حباب دار باعث می شود که نور ورودی به دام بیفتد و حفظ شود و یک گلخانه گرمتر برای نهال ها، بدون نیاز به پلاستیک گران ایجاد می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *